سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد، ژرفای حکمت و با حکمت، ژرفای خرد بیرون آورده می شود . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----14149---
بازدید امروز: ----1-----
بازدید دیروز: ----2-----
در انتظار ظهور

 

نویسنده: فاطمه شعبانی راد
یکشنبه 87/5/27 ساعت 4:39 عصر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

 

 

سلام. . . . . . . . . . . . 

سلام. .  . . . . . . . . . . . . . . . . .

سلام . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

عید پر از برکت نیمه ی شعبان بر همه ی عاشقان آن حضرت مبارک باد

 

این متن ادبی به دلم نشت و آه دلم را در آورد نوشته ای از مریم حاجی احمدی است بخوانید حتماً به دلتان می نشیند ...

باز هم حکایت تکراری جمعه ها و بغض شکسته ی آسمان...
وانتظارو انتظارو انتظار....

میگویند آن زمان  که تو بیایی ، انتظار از لغت نامه ها پاک می شود.

میگویند اگر تو بیایی ، بغض آسمان می شکند.

اما اقا ، دیر زمانی ست که آسمان بخیل شده است و نمی بارد.

زمین سنگ دلی می کند، نمی رویاند.

بعضی از مردم جمعه های خودشان را به چند خنده ی تلخ می فروشند .

مدتهاست که اذان رنگ پریده به خانه ها می آید .

برای بعضی رمضان میهمان نا خوانده ای را می ماند که سر زده بزمشان را بر هم می زند.

حج هزار زخم از خار مغیلان دارد .

آدمها کیسه های پر از خمس و ذکات را به دیوارهای گورستان آویخته اند .

مولا جان بیم دارم اگر چندی دیگر دیر کنی ، ندبه خوان های مسجد کمتر شوند...

اقا؛ شنیده ام پیش از انکه تو بیایی نوایی از اسمان بر خواهد خواست که

نام تو را در جهان طنین انداز می کند .

و ما هر جمعه را درآسمان خیره می شویم ،

تا مگر ان ندای آسمانی را بشنویم .

می دانیم که روزی خواهی آمد  واجتماع سکوت مارا سر شار از عشق و عاطفه خواهی کرد

به امید آن روز.....

 

و من در انتظارآن روز که آفتاب با همه ی بزرگی و عطوفت و ماه با همه ی مهر بانی و سخاوتش  در برابر تو ذره ای نا چیزمی شوند هستم وهمیشه دستانم پر است از دعای ظهور تو در سجاده ی نماز و قلبم می تپد تا حس کند ثانیه ها را شاید تو در همین ثانیه هایی که عمر من هست بیا یی  ...

 

 

 

پیروز باشید

یاحق

 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • بدون شرح
    محرم امد
    ولادت حضرت معصومه
    همچنان در انتظاریم
    توصیفات
    دارس

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •