سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه کسی را دیدید که به وی زهد دردنیا و کم گویی عطا شده، بدو نزدیک شوید که حکمت القامی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----14151---
بازدید امروز: ----3-----
بازدید دیروز: ----2-----
در انتظار ظهور

 

نویسنده: فاطمه شعبانی راد
چهارشنبه 87/10/11 ساعت 12:34 عصر

 بسم الله الرحمن الرحیم

 سلام

فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت می گویم.

 تکیه میعادگاه : میعادگاه دوستداران ...

 

 

محرم آمد . ماه حسین و اکبر و عباس . بوی علقمه و عطر یاس . بوی خون و رگ بریده و اشک .

صدای واعطشاه و شکر و صبر . ماه ندای هل من ناصر .. ماه زینب ستم سوز و شش ماهه باب الحوائج .

 ماه تفکیک صف مردان از نامردان . ماه تمیز حق و باطل در گذرگاه زمان و برای همیشه تاریخ .

 ماه بوی سیب . ماه عزاداری آل الله . ماه سیاه پوشی بهترین خلق خدا ....

  

التماس دعا 


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • بدون شرح
    محرم امد
    ولادت حضرت معصومه
    همچنان در انتظاریم
    توصیفات
    دارس

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • پیوندهای روزانه

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •